Dowiedz się więcej o naszej serwerowni

Własne centrum danych zlokalizowane w Poznaniu
Dwa niezależne tory zasilania
2 agregaty prądotwórcze o łącznej mocy ponad 200kW
Centralne zasilacze UPS na każdy tor zasilania
Całodobowy monitoring oraz ochrona świadczona przez wyspecjalizowaną firmę ochroniarską
System ochrony przeciwpożarowej gazem FE-36
SLA 99,9% lub 99,7%
Około 30 min to średni czas usunięcia problemu sprzętowego
Wykwalifikowany i doświadczony zespół techniczny dostępny w trybie 24h/7

Dowiedz się więcej o ofercie SerweryDedykowane.pl

Najczęściej zadawane pytania

SLA (ang. Service Level Agreement) to umowa dotycząca poziomu świadczonych usług. Określa maksymalny możliwy czas niedostępności usługi.

W przypadku SLA na poziomie 99,9% maksymalny, miesięczny czas niedostępności serwera to 43 minuty i 12 sekund. Odpowiednio, dla wartości 99,5% czas ten wynosi 3,5 godziny (216 minut).

Niestety w chwili obecnej nie świadczymy usług kolokacyjnych. Bazujemy wyłącznie na własnym sprzęcie oraz maksymalnej automatyzacji, co pozwala nam na skrócenie czasu realizacji zamówień oraz jeszcze sprawniejsze usuwanie ewentualnych utrudnień sprzętowych.